پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
امیر حسین زارع گفت: در روز تولدم و در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا مدال طلا بهترین هدیه برای من بود.

شعار سال:امیر حسین زارع گفت: در روز تولدم و در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا مدال طلا بهترین هدیه برای من بود.

 در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در دیدار پایانی مقابل بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

بر همین اساس امیر حسین زارع درباره مسابقات بین المللی ایتالیا اظهار داشت: شکر خدا در روز تولدم و در آزمونی که خدا در آستانه سن ۲۰ سالگی برای من قرار داده بود مدال طلا را کسب کردم.

وی تصریح کرد: کشتی‌های سختی بود، اما خدا را شکر توانستم اینجا هم خوب کشتی بگیرم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و تا المپیک راه زیادی باقی مانده است.

زارع خاطرنشان کرد: امیدوارم در ابتدا بتوانم سهمیه المپیک را در وزن ۱۲۵ کیلو گرم کسب کنم، بعد از آن ملی پوش ایران در بازی‌های المپیک توکیو شوم و سپس بهترین مدال را برای کشور عزیزمان به دست آورم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:28دی1398،کد خبر:7213290،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین