پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۵۶۴۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
مراکز پژوهشی با اشاره به اینکه معافیت مناطق آزاد تجاری-صنعتی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، ضمن کاهش منابع عمومی دولت و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، منجر به بروز فساد گسترده و فرار مالیاتی در کشور خواهد شد، با تداوم این معافیت مالیاتی مخالف هستند.

شعار سال: مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر در حال بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده است. 

یکی از مهمترین و جنجالی ترین موضوعات مطرح شده در این لایحه، معافیت مناطق آزاد تجاری-صنعتی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است که مورد انتقاد گسترده کارشناسان و رسانه ها قرار گرفته است.

 مسئولان سازمان امور مالیاتی معتقدند که این معافیت مالیاتی در مناطق مذکور نباید ادامه یابد و این مناطق هم شرایط یکسانی با سرزمین اصلی داشته باشند.

همچنین مراکز پژوهشی مانند مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه معافیت مناطق آزاد تجاری-صنعتی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، ضمن کاهش منابع عمومی دولت و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، منجر به بروز فساد گسترده و فرار مالیاتی در کشور خواهد شد، با تداوم این معافیت مالیاتی مخالف هستند.

تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 دی 1398، کدخبر: 13981029000151، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین