پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۷۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
بررسی جزییات صورت مالی ۹ ماهه سال جاری صندوق سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک خاورمیانه نشان می‌دهد این صندوق بیش از ۷۳۷ میلیارد تومان معادل ۳۰ درصد از کل دارایی‌‌های خود را در بانک‌های مختلف سپرده‌گذاری کرده است.
شعارسال:  بررسی جزییات صورت مالی ۹ ماهه سال جاری صندوق سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک خاورمیانه نشان می‌دهد این صندوق بیش از ۷۳۷ میلیارد تومان معادل ۳۰ درصد از کل دارایی‌‌های خود را در بانک‌های مختلف سپرده‌گذاری کرده است.
 
به نظر می‌رسد شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های بانک‌های دیگر نیز این چنین روندی را در پیش گرفته‌اند و شاید یکی از دلایل اصلی نبود اراده در دولت برای اخذ مالیات از سپرده‌های بانکی مربوط به همین بدنه قدرتمند نظام بانکی است که در یک چرخه معیوب قانونی (از طریق شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های)، خود ذینفع سودهای سپرده‌های بانکی است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری نوداقتصادی ،تاریخ انتشار: 6   بهمن    1398،کدخبر:  2127468،www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین