پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
استاندار البرز گفت: باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم که انتخابات پیش رو را در نهایت بی طرفی، امنیت و سلامت و با مشارکت بالا برگزار کنیم؛ همان گونه که تاکنون این روند در نهایت سلامت و طبق زمانبندی پیش رفته است.

شعارسال: عزیزاله شهبازی  با اشاره به نگاه مثبت مسئولان ملی به استان البرز اظهار کرد: اکنون فرصت های بسیار خوبی در استان ایجاد شده که امضای ۲ تفاهم نامه ارزشمند در زمینه راه اندازی کارخانه نوآوری  و آغاز پروژه ملی اشتغال مهارت محور  از جمله آنها است.          

وی با قدردانی از فعالیت های اجتماعی بخش خصوصی در استان البرز بیان داشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری موظف به برنامه ریزی دقیق  برای پیشگیری در راستای پنج محور اصلی آسیب های اجتماعی در استان است.

استاندار البرز در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: در قانون برنامه ششم توسعه به وضوح به تحقق دولت الکترونیک اشاره شده است از این رو انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان برای افزایش سلامت و کاهش خطا در انجام امور مردم، نسبت به اجرای این امر مهم اقدام کنند.

وی همچنین در خصوص برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی عنوان کرد : محورهای مواصلاتی البرز مسیر تردد مسافران ۱۴ استان کشور است؛ از این رو باید تمهیداتی اندیشیده شود که مسافران عبوری نوروزی البرز را مقصد سفر خود قرار داده و همچنین از زیبایی های راه های استان بهره ببرند.

شهبازی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال نیز باید با احصاء پروژه ها و برنامه ریزی دقیق برای نشاط مردم در تمامی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی اقدام شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 7بهمن1398، کدخبر: 956138: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین