پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم البرز به عنوان ایران کوچک افرادی فهیم و عالم هستند که به طور قطع انتخابی اصلح خواهند داشت و آنچه که از صندوق‌های رای خارج می‌شود، همان خواست و نظر مردم است.
شعارسال: نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم البرز به عنوان ایران کوچک افرادی فهیم و عالم هستند که به طور قطع انتخابی اصلح خواهند داشت و آنچه که از صندوق‌های رای خارج می‌شود، همان خواست و نظر مردم است.
 
عزیزاله شهبازی در همایش بانوان، آگاهی، مشارکت حداکثری که روز سه شنبه ۲۹ بهمن در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت اسوه اخلاق و الگوی زنان حضرت فاطمه (س)، افزود: این بانوی بزرگوار سرمشقی از ایثار، شجاعت و رشادت برای تمامی بانوان مسلمان جهان است.
 
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مجامع مشورتی که در شهرستان های ششگانه البرز تشکیل شد، نشان دهنده باور راسخ به اهمیت نقش بانوان در دولت تدبیر و امید دارد.
 
شهبازی گفت: در ایام مبارک بهمن ماه قرار داریم که یادآور جانفشانی های ملت ایران برای نیل به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات به نوعی تقابل با استکبار جهانی است، افزود: بیش از ۱۷۰ بانوی فرهیخته و نافذ در این همایش حضور یافته‌اند که هر کدام می‌توانند حداقل هزار نفر را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.
 
استاندار البرز اضافه کرد: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خودشان بخواهند.
 
وی گفت: اکنون میدان برای بروز و ظهور بانوان در پست‌های مدیریتی در البرز باز است بنابراین راهی است که بنای آن نهاده شده و با توجه به توانمندی‌های بانوان به طور قطع این رویه استمرار و ثبات خواهد داشت.
 
شهبازی با اشاره به تاریخ و آیاتی از قرآن در خصوص نقش بانوان در اسلام، افزود: بانوان در ادوار مختلف تاریخ اسلام، شانه به شانه مردان حضور یافته و تاثیر بسزایی در تحولات داشتند.
 
وی با بیان اینکه ۳۶ انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی برگزار شده، عنوان کرد: در جهت جلب مشارکت‌های مردمی در انتخابات پیش رو، سلسله نشست‌ها و همایش‌های بسیاری با اقشار مختلف مردم داشتیم.
 
استاندار البرز گفت: مردم کسی را بر می‌گزینند که برای حل مشکلاتشان در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی، اشتغال و افزایش رفاه، فعالیت کنند.
 
وی با بیان اینکه ارکان پیروزی انقلاب اسلامی رهبر، مردم، وحدت است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با اراده تمامی طبقات اجتماعی رقم خورد و در دوره دفاع مقدس و سازندگی در کنار یکدیگر و در نهایت اتحاد و انسجام برای عزت، توسعه، پیشرفت و سرفرازی تلاش کردند.
 
شهبازی گفت: سیاست راهبردی دولت در انتخابات پیش رو رعایت اصل بی طرفی و اعتماد افزایی است از این رو بدون هیچ فشار و دغدغه‌ای با تمامی امکانات و تجهیزات لازم به همراه نیروی انسانی امین نسبت به برگزاری انتخاباتی با شکوه اقدام می کنیم.
 
وی افزود: رای مردم را به عنوان حق الناس می‌دانیم و از رای مردم به عنوان ناموس حفاظت و حراست می‌کنیم.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری ایسنا   ،تاریخ انتشار:  29  بهمن  1398،کدخبر:   98112921733 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین