پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
دومین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نام نویسی ۲۹ داوطلب انتخاباتی دیگر در حوزه‌های انتخابیه استان البرز همراه شد و شمار داوطلبان این انتخابات در البرز به ۴۸ نفر رسید.
شعارسال: رییس ستاد انتخابات استان البرز شامگاه اعلام کرد که از مجموع ۲۹ نفر داوطلب ثبت نامی امروز در استان البرز ۲۷ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد و ۲ نفر مربوطه به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بود.

نورمحمد فردی افزود: در دومین روز نام نویسی داوطلبان مجلس یازدهم ۲۴ داوطلب مرد و پنج داوطلب زن در استان البرز ثبت نام کردند.

وی گفت: از مجموع ۲۹ داوطلب ثبت نام شده ۲۶ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲ نفر دکتری و یک نفر با مدرک ایثارگری (کارشناسی) بود.
فردی اظهار داشت: از کل ۴۸ داوطلب ثبت نامی استان البرز ۳۸ نفر مرد و ۱۰ نفر زن و از نظر مدرک تحصیلی ۴۱ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، یک نفر جانباز با مدرک کارشناسی و ۶ نفر دارای مدرک دکتری می‌باشند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: تاکنون هفت نفر از کل داوطلبان ثبت نام شده استان البرز دارای سابقه داوطلبی انتخابات و ۴۱ نفر فاقد سابقه داوطلبی انتخابات در ادوار گذشته هستند.
رییس ستاد انتخابات استان البرز بیان داشت: بیشترین تعداد داوطلبان در گروه سنی ۳۶ تا ۵۰ سال هستند که از این تعداد هفت نفر در رده سنی بین ۳۰ تا ۳۵ سال، هشت نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، پنج نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، چهار نفر در رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۲ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال و یک نفر هم در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال هستند.

فردی افزود: از نظر شغلی افراد ثبت نام شده دارای وضعیت شغلی کارمندی، فرهنگی، استاد دانشگاه، بازنشسته، وکیل، آزاد و بیکار می‌باشند.

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر جمعیت دارای ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج، اشتهارد و فردیس و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان است.
از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 11 آذر 1398 ، کدخبر: 83578128 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین