پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۳۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
استاندار البرز گفت: تمام مسوولان در مراتب مختلف می دانند که قدرت ما با حضور مردم است و بر همین اساس می توان گفت که اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی در راس امور قرار دارد.

شعار سال: عزیز اله شهبازی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس اظهار کرد: اکنون که شرایط کشور با همیشه تفاوت دارد، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای قدرت ایران اسلامی را در مجامع بین المللی برای دفاع از حقوق مردم این سرزمین افزایش می دهد.

وی افزود: بر این اساس طبق بیان رییس جمهوری  باید بستری فراهم شود که سلایق مختلف بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را برای انتخاب، داشته باشند.

شهبازی همچنین عنوان کرد: تمام توان خود را به عنوان مسوولان برگزاری انتخابات به کار می بندیم که امانتدار شایسته ای برای مردم باشیم و از آرای آنها حراست کنیم. 

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهوری مبنی بر اینکه باید افزایش مشارکت و رقابت را یک وظیفه بدانیم، خاطرنشان کرد: افزایش نشاط اجتماعی، اقدام در جهت رضایتمندی مردم و انعکاس کارآمدی نظام از جمله اقداماتی است که طبق تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید همواره در دستور کار داریم.

استاندار البرز در پایان تصریح کرد: این انتخابات را براساس سیاست های دولت تدبیر و امید و  در نهایت بی طرفی با مشارکت حداکثری تمام اقشار جامعه در البرز برگزار خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1398، کدخبر: 957410، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
افزایش نشاط اجتماعی، اقدام در جهت رضایتمندی مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
چه شرایطی مگه از قبل انتخاب نشدن چرا انقد اصرار دارید مردم برن رای بدن خب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین