پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: در دومین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم ۹ داوطلب در استان اقدام به ثبت‌نام کردند.
شعارسال: جعفر مردانی شامگاه افزود: از این تعداد ۸ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان ۳ داوطلب، در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا ۲ داوطلب، در حوزه انتخابیه بروجن نیز ۲ داوطلب و در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان ۲ داوطلب اقدام به ثبت‌نام کردند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از این داوطلبان، یک نفر مدرک تحصیلی دکتری، یک نفر تحصیلات حوزوی و ۶ نفر مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارند و یک نفر ایثارگر دارای مدرک تحصیلی لیسانس است.

مردانی خاطرنشان کرد: با گذشت ۲ روز از مهلت ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم ۲۸ داوطلب در استان ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۱۰ آذر آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه دارد.

فرایند ثبت‌نام داوطلبان حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در فرمانداری شهرکرد، داوطلبان حوزه انتخابیه بروجن در فرمانداری بروجن، داوطلبان حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در فرمانداری اردل و داوطلبان حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا در فرمانداری لردگان انجام می‌گیرد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 11  آذر 1398 ، کدخبر: 83578060 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین