پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
رئیس کمیته ملی المپیک پس از کسب مدال برنز از سوی کیمیا علیزاده تکواندو کار المپیکی ایران گفت: کمیته به این بانوی تاریخ ساز پاداش 10 هزار دلاری برای مدال طلا را پرداخت می کند.
شعار سال:

پس از کسب مدال برنز المپیک توسط کیمیا علیزاده تکواندو کار وزن منهای 57 کیلوگرم کشورمان در سی و یکمین دوره بازی های المپیک تابستانی در ریو، کیومرث هاشمی اعلام کرد: به جایزه سه هزار دلاری پاداش مدال برنز برای ورزشکاران المپیکی به کیمیا علیزاده معادل ورزشکاران طلایی یعنی 10 هزار دلار پاداش داده می شود.
این پاداش به جز جایزه مصوب وزارت ورزش است که به قهرمانان المپیکی پرداخت می گردد.
وزارت ورزش و جوانان نیز در پیامی، کسب مدال تاریخی کیمیا علیزاده را به وی، خانواده این ورزشکار و ملت شریف ایران تبریک گفت .
در این گزارش آمده است که 52 سال بعد از اولین حضور زنان ایرانی در بازی های المپیک، علیزاده، به نمایندگی از همه شیرزنان این آب و خاک، پرچم ایران را در ریو بالا برد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است ، امیدواریم دختران و زنان ایرانی، با تلاش و کوشش بیشتر، موانعی که سر راهشان قرار دارد را کنار زده و قله های بلندتری فتح کنند.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک از 15 مرداد ماه جاری در شهربندری ریو دوژانیرو برزیل آغاز شده و یکشنبه (31 مرداد ماه ) با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.
کاروان ورزشی ایران که با 63 ورزشکار در این رقابت ها حضور یافته تاکنون پنج مدال شامل دو طلا و سه برنز کسب کرده است و تنها تیم المپیکی که باید از امروز به مصاف حریفان برود تیم ملی کشتی آزاد است.
تیم کشتی آزاد ایران با شش کشتی گیر در شش وزن المپیکی در این رقابت ها شرکت کرده و آخرین امید ایران برای کسب مدال در المپیک محسوب می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 29مرداد 95 ، کد مطلب: 82194085  : www. irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین