پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن گفت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اجرای طرح‌های عمومی و زیرساختی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر برای سال۹۸ پیش‌بینی شده است.

شعارسال: نعمتی در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی بافت پیرامونی حرم مطهر افزود: مراحل قانونی این اوراق مشارکت طی شده و تنها در انتظار ارائه ضمانت از سوی سازمان برنامه و بودجه به بانک مرکزی است.

 

وی ادامه داد: به شدت پیگیر دریافت این ضمانت‌نامه جهت ضمانت باز پرداخت ۵۰درصد از اصل و سود این ۱۴۰۰میلیارد تومان از سوی دولت هستیم تا بتوانیم این مبلغ اوراق را برای اجرای زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمومی بافت پیرامونی حرم مطهر تا پایان سال ۹۸ منتشر کنیم.

 

شهردار منطقه ثامن متذکر شد: برای سال آینده نیز مبلغ ۲هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت جهت نوسازی بافت فرسوده چهار شهر مذهبی در نظر گرفته شده که ما برای مشهد در خواست ۱۱۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ را ارائه کرده‌ایم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شهرآرانیوز، تاریخ انتشار: 11بهمن1398، کدخبر: 16354: shahraranews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
مراحل قانونی این اوراق مشارکت طی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین