پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۰۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
سالیانی گفت:خراسان رضوی دارای ۳۱ شهر با پهنه‌های ناکارآمد و بافت‌های فرسوده با جمعیت یک میلیون و هفتصد هزار نفری است که بزرگترین آن با جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر متعلق به حاشیه شهر مشهد است.
شعار سال: «مهدی سالیانی» امروز(۳ مهر) در مراسم آغازعملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری در شهرک های شهید رجایی و باهنر با بیان اینکه استانداری به عنوان مسئول ستاد بازآفرینی استان، مسئولیت بازآفرینی را برعهده دارد، گفت:خراسان رضوی دارای ۳۱ شهر با پهنه ها ی ناکارآمد و بافت های فرسوده با جمعیت یک میلیون و هفتصد هزار نفری است که بزرگترین آن با جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر متعلق به حاشیه شهر مشهد است.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: برای ساماندهی پهنه های ناکارآمد به اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان نیاز است و در مجموع تا کنون و طی سالهای گذشته پروژه هایی به مبلغ حدود یک هزار و ۵۰۰میلیارد تومان در این مناطق اجرا شده است.
 
وی ادامه داد: معتقدیم با اعتبار ۲هزارو ۴۰۰ میلیارد تومانی که برای اجرای پروژه های عمرانی در مناطق حاشیه ای در نظر گرفته شده و امروز شاهد آغاز بخشی ازآن هستیم این مناطق به تدریج به متن خواهند پیوست.
 
 سالیانی گفت: در کنار این اقدامات، در حوزه اقدام ملی مسکن نیز احداث ۴۷ هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است که از این تعداد ۶ هزار واحد در پهنه های حاشیه شهر مشهد احداث خواهند شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  شبستان، تاریخ انتشار: 3 مهر  1399  ، کدخبر:  975678،www.shabestan.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
با تخصيص بودجه در اين امر ميشه همزمان كه خيلي هارو ميبريم سر كار بافت فرسوده رو هم از بين ببريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
بافت فرسوده ایران در تموم شهر ها علی الخصوص استان های دارای گسل به طور کامل عقب مونده ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین