پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اظهار این که در شرایط سخت و پیچیده داخلی و بین‌المللی کنونی کشور ، رقبای سیاسی باید خودشان را جای دولت قرار دهند ، گفت : هجمه به دولت در این شرایط سخت تحریمی بی‌انصافی است.

شعار سال: علی نجفی خوشرودی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری برگزار شد ، افزود : امروز در شرایط بین المللی پیچیده ای قرار داریم و از موقعیت دولت و فشارهایی که از این ناحیه به دولت وارد می شود ، آگاه هستیم ، ولی متاسفانه در همین شرایط هجمه ها در داخل نیز به دولت روز به روز بیشتر می شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : شرایط اقتصادی کشور دشوار شده است و مردم هم از دولت مطالبه دارند در حالی که هجمه ها و فشارهای رقبای سیاسی برای زمین‌گیر کردن دولت تحقق مطالبات و خواسته‎های عمومی و بحق مردم را دچار مشکل می‌کند.
وی افزود : رقبای سیاسی دولت باید به یاد داشته باشند که وقتی قدرت سیاسی را در دست گرفتند باید همین مطالبات مردم را پاسخگو باشند و لازم است در قضاوت عملکرد دولت جانب انصاف را با توجه به شرایط سخت کنونی رعایت کنند.

نجفی خطاب به رقبای سیاسی دولت تاکید کرد : با نگاه انصاف به دولت هجمه وارد کنید و بدانید زمین گیر شدن دولت خواسته های عمومی و بحق مردم را دچار مشکل می کند و این شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

صادرات محور کردن تولیدات مازندران 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین در این نشست به وجود بنادر و دریای خزر در مازندران اشاره کرد و بیان داشت : دریا چایگاه ویژه ای دارد و با موافقت نامه ای که دولت برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی که با کشورهای اوراسیا گرفته است ،این موقعیت را برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران  فراهم شده است.

نجفی گسترش هلدینگ های صادراتی و ثروت آفرینی با تمرکز به پایانه های صادراتی در مازندران را مهم توصیف کرد و افزود :  گسترش روابط اقتصادی با کشورهای حاشیه دریای خزر در واقع مقابله با تحریم است.

وی با خطاب قرار دادن رییس دفتر رییس جمهوری ، گفت : مازندران کارکرد ملی دارد اما  جایگاه ملی در گرفتن اعتبار ندارد و این نقیصه باید رفع شود.

نجفی افزود : مازندران پذیرای مسافران و گردشگران از داخل و خارج  کشور است  اما زیر ساخت های آن برای پذیرایی این جمعیت مسافر و گردشگر مهیا نیست و مجلس هم باید به این کارکرد ملی استان مازندران توجه کند.

بر اساس گزارش های رسمی تنها در ۹ ماهه امسال حدود ۷۵ میلیون نفر شب اقامت گردشگر در مازندران ثبت شد.

همچنین در این مدت بیش از یکصد هزار گردشگر خارجی به مازندران آمدند و در مجموع بیش از ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1398، کدخبر: 83663835، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین