پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمرکز وزارت صمت بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی کشور خبر داد.

شعار سال:معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمرکز وزارت صمت بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی کشور خبر داد.


*** تمرکز وزارت صنعت، معدن و تجارت بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی کشور

 سعید زرندی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به تدوین طرحی که در آن صنوف تولیدی در ردیف کارخانه‌های صنعتی قرار می‌گیرند، اظهار داشت:

با اجرای این طرح فضای تولید در کشور یکپارچه می‌شود و در این طرح که آماده اجرا شده است، تمامی صنوف تولیدی می‎توانند از تسهیلاتی مشابه کارخانه‌های صنعتی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان‌ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد:

در استان چهارمحال و بختیاری تکمیل ۱۲ طرح نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد و تمرکز این وزارتخانه تا ۲ سال آینده بر تکمیل و اجرایی کردن برنامه‌ها و طرح‌های نیمه تمام است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود:

۲ طرح معدنی حوزه اکتشاف و ۲۹ طرح زیرساختی که از این تعداد ۲۲ طرح در حوزه شهرک‌های صنعتی و ۷ طرح در حوزه سازمان ایمیدرو در استان چهارمحال و بختیاری برنامه‎ریزی شده است.


*** احیای واحدهای تعطیل‌شده

سعید زرندی، احیای واحدهای تعطیل شده را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت:

این واحدها می‌توانند از تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ بهره‌مند شوند در حالی‌ که در چهارمحال و بختیاری از این ظرفیت بهره‌گیری لازم نشده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان، اظهار داشت:

از محل تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان‌ها سرمایه‌گذاری شده است و استان چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های آخر در این حوزه به شمار می‌رود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:16بهمن1398،کد خبر:158738،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین