پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن ادعا می گردد ، پزشکی بخاطر اعتراض مریض به تاریخ کیسه خون ، اقدام به حمله به سمت وی و سپس فحاشی مکرر می کند. ضمن رعایت بی طرفی، مصرانه مطالبه توضیحات ریاست بیمارستان و همچنین توضیحات وزارت بهداشت و درمان در این خصوص هستیم.

شعار سال: کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن ادعا می گردد ، پزشکی بخاطر اعتراض مریض به تاریخ کیسه خون ، اقدام به حمله به سمت وی و سپس فحاشی مکرر می کند. ضمن رعایت بی طرفی، مصرانه مطالبه توضیحات ریاست بیمارستان و همچنین توضیحات وزارت بهداشت و درمان در این خصوص هستیم.

 

تعداد بازدید : 36


سوالاتمان این است که:

*** اصل ماجرا بشکل شفاف توضیح داده شود؟

*** زمان دقیق وقوع این رویداد تاسف بار بیان شود( روز و ساعت رخداد ، برای تحلیل شرایط خستگی احتمالی پزشک محترم و علت یابی آن)؟

*** آیا یک پزشک یا کادر درمانی (حتی در شرایطی که حق با وی باشد)، مجاز به حمله به سمت بیمار و یا فحاشی و توهین مکرر می باشد؟

*** ریاست بیمارستان بهرامی و همچنین وزارت بهداشت و درمان ، چه برنامه هایی برای تکرار نشدن این رفتار نابهنجار داشته و چه تعهدی در این خصوص به افکار عمومی و ارباب رجوع های مراکز بهداشتی و درمانی می دهند؟

 

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین