پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
یکی از راهکارهای مبارزه با هر حرکت فسادانگیز مطالبه مردمی است. در فقره فرار مالیاتی پزشکان آیا این اتفاق می‌افتد؟یکی از کاربران فضای مجازی به نام سجاد پادام در این باره نوشته است: فاصله عابربانک تا مطب زیاد بود. گفتم چرا دستگاه پُز ندارید؟ خانم منشی گفت، خودت این را از آقای دکتر بپرس. گفتم، لابد برای فرار مالیاتی است دیگر. این جناب آقای دکتر مگر بورد تخصصش را از فرانسه نگرفته؟ آنجا یادش ندادند برای مالیات نباید مریض‌هایش را آواره کند؟ این مالیات مگر چند درصد از درآمد ایشان است؟

شعار سال: حکایت فرار مالیاتی برخی از پزشکان با استفاده از روش‌هایی برای مخدوش کردن میان تراکنش مالی تمامی ندارد.

یکی از کاربران فضای مجازی به نام سجاد پادام در این باره نوشته است: فاصله عابربانک تا مطب زیاد بود. گفتم چرا دستگاه پُز ندارید؟ خانم منشی گفت، خودت این را از آقای دکتر بپرس. گفتم، لابد برای فرار مالیاتی است دیگر.

این جناب آقای دکتر مگر بورد تخصصش را از فرانسه نگرفته؟ آنجا یادش ندادند برای مالیات نباید مریض‌هایش را آواره کند؟ این مالیات مگر چند درصد از درآمد ایشان است؟

فضا متشنج شد. دکتر حرف‌هایم را شنید و از اتاقش آمد بیرون و به من گفت، من شما را ویزیت نمی‌کنم. لطفاً بروید بیرون. من نرفتم. جناب آقای پزشک به منشی اش گفت، تا این آقا نرود مریضی را داخل نفرست!

پنج دقیقه گذشت، فقط پنج دقیقه. توی این پنج دقیقه چند تن از مریض‌ها آمدند جلو و به من گفتند: به خدا حالمان خوب نیست، بروید بیرون بگذار ما هم به زندگی‌مان برسیم.

همه به من اعتراض کردند. هیچ‌کسی اما به دکتر اعتراض نکرد. حس بدی به من دست داد. حس بازنده‌ها را داشتم. به خودم گفتم، سجاد؛ از حقوق چه کسانی داری دفاع می‌کنی؟ برای کی و چه کسانی داری دست و پا می‌زنی؟ این‌ها یکی‌شان حتی حاضر نیست از تو حمایت کند

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 30اردیبهشت98، کد خبر: 4621973، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین