پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
اتحادیه فدرال توسعه گردشگری آلمان اعلام کرده است که کل صنعت گردشگری این کشور از دفاتر مسافرتی گرفته تا فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها یا بیمه سفر، سالانه گردش مالی حدود ۳۰۰ میلیارد یورو دارد و تقریبا سه میلیون نفر در این حوزه مشغول به کار هستند.

شعار سال:  اتحادیه فدرال توسعه گردشگری آلمان اعلام کرده که گردش مالی صنعت گردشگری این کشور سالانه حدود ۳۰۰ میلیارد یورو است. طبق آمار انتشاریافته مهمانان خارجی سال گذشته تقریبا ۹۰ میلیون اقامت شبانه در این کشور داشته‌اند.

 آمار اقامت شبانه در هتل‌ها، پانسیون‌ها، کمپینگ‌ها و دیگر مکان‌های اقامتی در آلمان با بیش از ۴۹۵ میلیون بار رزرو، در مقایسه با سال گذشته، از رشد ۷ /۳ درصدی حکایت می‌کند.

 اداره‌ی فدرال آمار آلمان روز دوشنبه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) با انتشار این آمار اعلام کرده است که برای دهمین سال پیاپی شمار اقامت‌های شبانه به رکورد تازه‌ای دست یافته است. مقایسه آمار از سال ۲۰۰۹ تا کنون نشان می‌دهد که شمار اقامت‌ها در مجموع بیش از یک سوم افزایش داشته است و در این میان شمار اقامت‌های مربوط به مهمانان خارجی تقریبا تا دو سوم بیشتر شده است.

 مدیر اتحادیه هتل و رستوران‌داران آلمان می‌گوید، آلمان به عنوان کشور میزبان گردشگران هیچ‌گاه به اندازه اکنون محبوب نبوده است. به گفته‌ی گویدو تسولیک صنعت مهمان‌پذیری و هتلداری در آلمان چه برای گردشگران و چه برای کسانی که از نظر شغلی از خارج یا از خود آلمان، در این کشور در حال سفر هستند، به بهترین نحو در حال ارائه خدمات است.

اتحادیه هتلداران و رستوران‌داران با توجه به میل همیشگی به سفر برای سال جاری هم خوشبین است که درآمد خالص صنعت مهمانپذیری و هتل‌داری با ۲ تا ۲ و نیم درصد رشد، تا ۹۵ میلیارد یورو افزایش یابد. خبرگزاری رویترز با استناد به سخنان مدیر اتحادیه اما از کمبود نیروی متخصص مورد نیاز در این صنعت و افزایش هزینه‌ها و بروکراسی به عنوان عواملی یاد می‌کند که می‌توانند تأثیر منفی بر روند مثبت رشد در این صنعت بگذارند.

شمار اقامت مهمانان داخلی‌ در هتل‌ها و مکان‌های دیگر اقامتی در آلمان در سال گذشته با ۹ / ۳ درصد رشد به نزدیک ۴۰۶ میلیون مورد رسیده است. مهمانان خارجی تقریبا ۹۰ میلیون اقامت شبانه در آلمان را در سال ۲۰۱۹ به نام خود ثبت کرده‌اند که رشدی ۵ / ۲ درصدی را نسبت با سال پیش از آن نشان می‌دهد.

 اتحادیه فدرال توسعه گردشگری آلمان اعلام کرده است که کل صنعت گردشگری این کشور از دفاتر مسافرتی گرفته تا فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها یا بیمه سفر، سالانه گردش مالی حدود ۳۰۰ میلیارد یورو دارد و تقریبا سه میلیون نفر در این حوزه مشغول به کار هستند.

 سهم گردشگری از ارزش افزوده ناخالص در آلمان حدود ۴ درصد است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شارا، تاریخ انتشار: 22بهمن1398 ، کدخبر: 41694: www.shara.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
ایران جاذبه های گردشگری جالب و زیبایی داره ولی متاسفانه به خاطر رسیدگی نکردن بهشون کم کم یا از بین رفتن یا پر از زباله شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین