پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال:لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید. 

فرماندار پیرانشهر گفت: ۱۳ داوطلب نهایی پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت نهایی شده‌اند.

سیدعلی ترابی افزود: از کل داوطلبان تایید صلاحیت نهایی شده در این حوزه انتخابیه، ۱۲ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

وی بیان کرد: کمال حسین‌پور، کاوه حیاک، معروف خلیلی، فاروق رسولی، کمال روحانی، وفا شریف‌پورمقدم، اسماعیل شمسی، حمزه شمعی، احمد علی‌پور، کمال قادرپور، هاجره قادری، علی محمدیان و محمد محمودزاده افراد تایید صلاحیت شده نهایی برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات پیرانشهر گفت: تبلیغات انتخاباتی از بامداد فردا، پنج‌شنبه آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت پیش از شروع اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه اول اسفند پایان می یابد.

از شهرستان های پیرانشهر و سردشت که بیش از ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

در این حوزه انتخابیه ۲۹ نفر طی مراحل نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته آینده برگزار می‌شود.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت حلقه وصل،تاریخ انتشار:23بهمن 1398،کد خبر:152742،hvasl.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین