پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
نمکی از «خودزنی ناشیانه» روزنامه دولت در انتشار خبر مرگ یک زن تهرانی مشکوک به کروناویروس انتقاد کرد. انتقاد وزیر بهداشت از روزنامه دولت در انتشار خبر مرگ زن تهرانی مشکوک به کروناویروسبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، از «خودزنی ناشیانه» روزنامه دولت در انتشار خبر مرگ یک زن تهرانی مشکوک به کروناویروس انتقاد کرد.
شعارسال:   نمکی از «خودزنی ناشیانه» روزنامه دولت در انتشار خبر مرگ یک زن تهرانی مشکوک به کروناویروس انتقاد کرد.

انتقاد وزیر بهداشت از روزنامه دولت در انتشار خبر مرگ زن تهرانی مشکوک به کروناویروسبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، از «خودزنی ناشیانه» روزنامه دولت در انتشار خبر مرگ یک زن تهرانی مشکوک به کروناویروس انتقاد کرد.
 
نمکی در توییتر نوشت:
 
پس از روز‌ها تلاش و سختی برای مقابله با کرونا، متاسفانه امروز خبر کذبی در روزنامه ایران درباره مرگ مشکوک براثر کرونا منتشر شد. این خودزنی ناشیانه علاوه بر ایجاد نگرانی در بین مردم، باعث رنجش خاطر همکاران ما در خط مقدم مقابله با این ویروس می‌شود.



 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان   ،تاریخ انتشار:    23 بهمن    1398،کدخبر:  7245119  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین