پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۰۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در دانشگاه جامع علمی کابردی معتقدیم دانشجو باید به دولت کمک کند و با مدرسان کار کشته و خبره که در دانشگاه فعال هستند ایده‌های دانشجویان را در تمام زمینه‌ها به سمت تجاری شدن سوق دهند.
شعارسال:  رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بازنگری رشته‌ها در دست اقدام است، هر رشته‌ای که دانشجویان از آن استقبال نکنند، حذف شده و رشته‌های دیگر جایگزین آن می‌شود.
 
به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در دانشگاه جامع علمی کابردی معتقدیم دانشجو باید به دولت کمک کند و با مدرسان کار کشته و خبره که در دانشگاه فعال هستند ایده‌های دانشجویان را در تمام زمینه‌ها به سمت تجاری شدن سوق دهند.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کابردی فعال است؛ اظهار کرد: در مراکز آموزش علمی کاربردی خوشه شغلی تعریف می‌شود تا در هر خوشه شغلی کشور متخصص تربیت شود و به سمت تخصصی شدن دانشگاه حرکت کنیم.
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: بازنگری رشته‌ها در دست اقدام است و هر رشته‌ای را ببینیم که دانشجو از آن استقبال نمی‌کند را حذف کرده و رشته‌های دیگر را جایگزین می‌کنیم.
 
وی گفت: بالای ۷۵ درصد دانش آموختگان ما شاغل بوده و حدود ۴۰ درصد آنان در رشته‌هایی که تحصیل کرده‌اند شاغل هستند که باید این عدد را بالاتر برده و به ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
 
امید افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ مرکز نوآوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی فعال است که درخواست ما از دانشجویان این است با توجه به تسهیلاتی که پیش بینی شده به سمت راه اندازی کسب و کار باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره کارآفرینی در اختیار دانشجویان است تا از این فرصت و ظرفیت استفاده کرده و ایده‌های خود را تجاری کنند.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   دانشجو ،تاریخ انتشار:  23  بهمن    1398،کدخبر:  826969 ،www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین