پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۱۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد دانشجویان بی بضاعت شناسایی و تحت حمایت مالی قرار می‌گیرند.

شعار سال: لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ، با اشاره به اقدامات معاونت دانشجویی گفت: امسال دو اقدام موثر در دانشگاه داشتیم یکی با صندوق قرض الحسنه جهاد دانشگاهی تفاهم نامه‌ای را امضا و منعقد کردیم و خدماتی را ارایه می‌دهیم و با کمک خیرین این صندوق را فعالتر کردیم.

وی افزود: همچنین تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد منعقد کردیم برای دانشجویان بی بضاعت و دانشجویانی که از ظرفیت پایین‌تر مالی برخوردار هستند که بر این اساس دانشجویان شناسایی و تحت حمایت مالی دانشگاه قرار می‌گیرند.

لطیفی همچنین در خصوص ساخت خوابگاه‌ها گفت: ساخت خوابگاه‌ها به صورت مشارکتی شده و بر این اساس زمین را دانشگاه در اختیار قرار می‌دهد و ما از منابع بانکی که صندوق رفاه پرداخت می‌کند خوابگاه احداث می‌کنیم.

وی ادامه داد: بهره این وام‌ها توسط صندوق رفاه پرداخت می‌شود و در واقع ساخت را پیمانکار انجام می‌دهد و بهره بردار دانشگاه است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 27بهمن1398 ، کدخبر: 827422: snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین