پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به رد صلاحیت اکثر چهره‌های اصلاح‌طلب اظهار داشت: اینکه شورای نگهبان بدون دلیل و مدرک اقدام به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان می‌کند هیچ کس را متعجب نکرد، چون از دوره چهارم همین شرایط بوده و روزبه‌روز هم بدتر می‌شود.
شعارسال: ناصر قوامی گفت‌: همه دستگاه‌های نظام اعم از انتخابی و انتصابی در رفتار خود به طور جدی تجدیدنظر کنند تا از این طریق بتوان از همه نیروهای موجود در راستای بهبود شرایط بهره برد.

 ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به رد صلاحیت اکثر چهره‌های اصلاح‌طلب  اظهار داشت: اینکه شورای نگهبان بدون دلیل و مدرک اقدام به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان می‌کند هیچ کس را متعجب نکرد، چون از دوره چهارم همین شرایط بوده و روزبه‌روز هم بدتر می‌شود.
 
مردم به تمامیت‌خواهی عده‌ای عادت کرده‌اند
 
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: الان شرایط طوری است که مردم به تمامیت‌خواهی عده‌ای عادت کرده‌اند و به همین دلیل رد صلاحیت‌های یک‌طرفه را باید اتفاقی عادی بدانیم. به نظرم تا نظام به این نتیجه نرسد که نظارت استصوابی رفتاری هزینه‌ساز است، روال بر همین قرار پراشتباه خواهد ماند.
 
اصلاح‌طلبان شاخص در انتخابات ثبت‌نام نکردند
 
نماینده ادوار مجلس همچنین ادامه داد: شرایط طوری شده که اصلاح‌طلبان شاخص و کارآمد اصلاً برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام نکردند و ترجیح‌شان این بود که فقط در نقش تماشاگر باشند. اما نکته جالب این است که اعضای محترم شورای نگهبان حتی نتوانستند چهره‌های درجه 2 و سه‌‌ اصلاحات را هم بربتابند که این نوع رفتار مصداق بارز تمامیت‌خواهی است.  
 
انگار نه انگار کشور به اتحاد و انسجام شدیداً نیاز دارد
 
او افزود: شورای نگهبان در شرایطی این‌طور عمل کرده است که انگار نه انگار کشور به اتحاد و انسجام شدیداً نیاز دارد. متاسفانه به دلیل سیاسی‌کاری به راحتی به منافع ملی بی‌توجهی می‌کنند و ضربه‌های سنگینی به کشور می‌زنند. آن هم در شرایطی که دنیای استکبار آستین‌ها را برای تخریب نظام و کشور بالا زده است.
 
اعتماد مردم پایین می‌آید
 
ناصر قوامی در پایان صحبت‌هایش گفت: مردم روزبه‌روز نسبت به اصلاح امور ناامیدتر می‌شوند و اعتمادشان پایین می‌آید. به همین دلیل لازم است همه دستگاه‌های نظام اعم از انتخابی و انتصابی در رفتار خود به طور جدی تجدید نظر کنند تا از این طریق بتوان از همه نیروهای موجود در راستای بهبود شرایط بهره برد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی اعتماد آنلاین  ،تاریخ انتشار:   30 بهمن  1398،کدخبر:  377515  ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین