پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
فرماندار شهرستان زرند گفت: عفت شریعتی به عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد.
شعارسال: فرماندار شهرستان زرند گفت: عفت شریعتی به عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد.
 
علی صادق زاده اظهار داشت: با توجه به روبه پایان بودن شماره آرای در شهرستان‌های زرند و کوهبنان  خانم عفت شریعتی کوهبنانی با اکثریت رای مردم به عنوان نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستانهای زرند و کوهبنان افزود: از مردم شهرستان های زرند و کوهبنان جهت حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر را داریم.
 
وی بیان کرد: آمار دقیق آرا و مشارکت مردم فردا اعلام می شود.

برای نخستین بار است که یک زن به عنوان نماینده مردم زرند و کوهبنان راهی مجلس شورای اسلامی می شود و پیش از این نیز دکتر حسین امیری به مدت 20 سال نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بوده است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  تسنیم  ،تاریخ انتشار:  3 اسفند 1398،کدخبر:  2208251 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین