پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
به‌نظر می‌رسد که نقش لژیونر در تیم اسکوچیچ بسیار پررنگ خواهد بود و لیست مشابهی با دوران کی‌روش منتشر خواهد شد و بازیکنانی که تجربه بیش‌تری در فوتبال اروپا دارند در لیست تیم ملی حاضر خواهند بود و در چهار بازی سرنوشت‌ساز تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، ایران را همراهی خواهند کرد.

شعار سال:دراگان اسکوچیچ، حدود دو هفته پیش و چند ساعت پیش از دربی پایتخت به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

 سرمربی کروات تیم ملی که سابقه هدایت ملوان، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد در دو هفته‌ای که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است چند بازی لیگ برتر مانند سایپا-پارس جنوبی جم را تماشا کرده است و به اردوهای تیم‌های مختلف مانند پیکان و فولاد سرکشی کرده تا از وضعیت این تیم‌های مطلع شود.

سرمربی تیم ملی که تا پایان نیم فصل اول رقابت‌ها هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده داشت و حتی با این به رتبه چهارم لیگ برتر رسید با شروع لیگ قهرمانان آسیا سال 2020، بازی‌های نمایندگان ایران را زیر نظر گرفت و بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد و عملکرد ملی‌پوشان این دو تیم را زیر نظر گرفت. بعد دیدن بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا، این سرمربی کروات راهی اروپا شد تا عملکرد لژیونرها خود را زیر نظر بگیرد و بررسی کند. او در اولین گام به اردوی یوپن رفت تا با امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی دیدار داشته باشد؛ امید ابراهیمی بازیکنی است که در سال‌های اخیر زیر نظر ویلموتس و کی‌روش همواره به اردوها دعوت شده، اما سعید عزت‌اللهی بعد از شروع دور انتخابی جام جهانی ازدیگر مورد توجه ویلموتس قرار نگرفت و نتوانست در فهرست 23 نفره تیم ملی حاضر شود.

اسکوچیچ در ادامه سفر بلژیک خود در اردوی تیم شارلوا هم حاضر شد و با دو لژیونر اصلی تیم ملی یعنی کاوه رضایی و علی قلی‌زاده دیدار کرد و با آن‌ها درباره نقش‌شان در تیم ملی گفت‌وگو کرد. میلاد محمدی که این روزها در خنت بلژیک توپ می‌زند هم احتمالا با اسکوچیچ دیدار خواهد کرد. این سرمربی 51 ساله در ادامه تور اروپاگردی خود به پرتغال خواهد رفت و لیگ این کشور را که مهدی طارمی، مهرداد محمدی و امیر عابدزاده در آن بازی می‌کنند بررسی خواهد کرد و از وضعیت آن‌ها مطلع خواهد شد.

اسکوچیچ در پایان سفر خود به فرانسه هم سر خواهد زد و با ستاره فراموش‌شده تیم ملی دیدار خواهد کرد؛ سامان قدوس که بعد از پایان محرومیت چهار ماهه، می‌خواهد دوباره در ترکیب تیم ملی و آمیان حاضر شود، احتمالا شگفتی مرد کروات خواهد بود. این بازیکن که پیش از جام جهانی 2018، ملیت ایرانی را پذیرفت احتمالا در تیم اسکوچیچ نقش پررنگ‌تری نسبت به کی‌روش و ویلموتس خواهد داشت و به یکی از محورهای تیم ملی تبدیل خواهد شد. سامان قدوس، از آن دسته بازیکنانی است که این شانس را داشت در تیم ملی دیگری (سوئد) توپ بزند، اما ترجیح داد که با ایران مسافر روسیه و امارات شود و در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کند.

در کل به‌نظر می‌رسد که نقش لژیونر در تیم اسکوچیچ بسیار پررنگ خواهد بود و لیست مشابهی با دوران کی‌روش منتشر خواهد شد و بازیکنانی که تجربه بیش‌تری در فوتبال اروپا دارند در لیست تیم ملی حاضر خواهند بود و در چهار بازی سرنوشت‌ساز تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، ایران را همراهی خواهند کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:4اسفند1398،کد خبر: 1355321،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
همچین پستی تا حالا نداشته االان داره با شرایطش کیف میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین