پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
استاندار خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد طرح‎های اشتغال پایدار با ضمانت شخصی مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار به عنوان نخستین استان کشور دریافت کردیم.
شعارسال :  وجهالله خدمتگزار ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی که در شهرستان طبس برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه قرار بود با حضور وزیر کشور دکتر رحمانی فضلی برگزار شود اما به لحاظ اینکه ماموریتی از سوی رئیس جمهور برای ایشان پیش آمد از طبس به تهران رفتند و سفر ناتمام ماند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائل برنامهریزی مسائل بینالمللی است، تصریح کرد: فرصت ارزندهای برای عزت و کرامت کشور به وجود آمده و مسائل برجام یکی از مهمترین مسائل روز کشور است و وزیر کشور جهت همکاری در تنظیم بودجه 95 که مبنا و اساس آن اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم است سریعتر از برنامه زمانبندی شده طبس را ترک کرد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: مدیران کل به رؤسای شهرستانها تفویض اختیار کنند و قبلا فرماندار حق نداشته با تهران ارتباط برقرار کند اما از سوی ما این اجازه داده شده است تا مسائل و مشکلات مردم حل شود و طبس که فرمانداری ویژه دارد باید مورد نگاه ویژه مدیران کل قرار بگیرد و تفویض اختیار شود.

خدمتگزار ادامه داد: حضور وزیر کشور در طبس با پیگیریهای نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی انجام شد و از مردم شهرستان طبس برای استقبال از ایشان تقدیر و تشکر دارم.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد طرحهای اشتغال پایدار با ضمانت شخصی مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار به عنوان نخستین استان کشور دریافت کردیم و بنده در آنجا از طرف مردم امضا دادم که حتما این مبلغ در اشتغال هزینه خواهد شد و به عنوان نخستین استانداری بودم که این اقدام صورت پذیرفت و این اعتبار تا سقف 50 میلیارد تومان قابل افزایش است.

این مسئول گفت: این آغازی بود برای ایجاد اشتغال پایدار و در راستای عدم مراجعه روستاییان به شهر این پول فورا به حساب کشاورزان و روستائیان واریز خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار پنجشنبه 14 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940814000413 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین