پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
دبیرکل حزب اسلامی کار درباره نحوه مواجهه مجلس یازدهم با مشکلات گفت: افراد منتخب مجلس می‌شوند و زمانی که بر مسند تصمیم‌گیری می‌نشینند، واقعیت‌ها آنها را مجبور می‌کنند تصمیمات درست بگیرند. اگر هم تصمیمات اشتباه بگیرند، بعد از مدتی خودبه‌خود به شیوه درست بازمی‌گردند؛ چون در فرمول اشتباه نمی‌توان نتیجه گرفت.

شعار سال: حسین کمالی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب،درباره اولویت‌هایی که مجلس یازدهم باید در دستور کار خود قرار دهد گفت: ابتدا باید یک برنامه‌ جامع و درست درباره سیاست‌ خارجی تدوین شود که روابط ما با سایر کشورها را به نقد، بررسی بکشد. دوم هم اصلاح ساختار اقتصادی کشور است که باید در دستورکار قرار داده شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی درباره نحوه مواجهه مجلس یازدهم با مشکلات کشور عنوان کرد: من نمی‌توانم این موضوع را پیش‌بینی کنم، اما به هر حال واقعیت‌ها همیشه خود را به تصمیم‌گیران تحمیل می‌کنند.

واقعیت‌ها راه‌یافتگان به مجلس را مجبور می‌کند تصمیمات متناسب با شرایط کشور بگیرند

او افزود: راه‌یافتگان به مجلس زمانی که بر مسند تصمیم‌گیری می‌نشینند، واقعیت‌ها آنها را مجبور می‌کنند تصمیمات متناسب با شرایط کشور را اتخاذ کنند. اگر هم تصمیم اشتباهی بگیرند، بعد از مدتی خودبه‌خود به شیوه درست بازمی‌گردند؛ چون از فرمول اشتباه نمی‌توان نتیجه گرفت .

راه‌یافتگان به مجلس زمانی که بر مسند تصمیم‌گیری می‌نشینند، واقعیت‌ها آنها را مجبور می‌کنند تصمیمات متناسب با شرایط کشور را اتخاذ کنند. اگر هم تصمیم اشتباهی بگیرند، بعد از مدتی خودبه‌خود به شیوه درست بازمی‌گردند؛ چون از فرمول اشتباه نمی‌توان نتیجه گرفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر رسیدن به نتیجه مطلوب گفت: در همه زمینه‌ها از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تا روابط اجتماعی و... به همین صورت است. اگر ما تصمیماتی بگیریم که با واقعیات و منطق همخوانی نداشته باشد، بعد از مدتی مجبور می‌شویم در روش‌های خود تجدیدنظر کرده و راه و روشی را پیشه کنیم که بتوان از آن نتیجه گرفت.

مجلس یازدهم منافع، وحدت ملی و همبستگی اجتماعی را مورد توجه قرار دهد

او در جواب این سوال که «وقتی مجلس یازدهم بر سر کار بیاید حدود یک سال از دولت یازدهم باقی‌ مانده است، روابط دولت و مجلس را چطور ارزیابی می‌کنید» گفت: راه‌یافتگان به مجلس باید منافع، وحدت ملی و همبستگی اجتماعی را کاملاً مورد توجه قرار دهند.

دبیرکل حزب اسلامی کار بازگو کرد: اگر قرار باشد به گونه‌ای رفتار کنند که احساس شود منافع سیاسی و گروهی خود را اصل قرار داده و به شرایط خاص این روزهای کشور توجهی نشان نمی‌دهند و قوه مجریه را که خودش در بخش‌هایی از ضعف رنج می‌برد تحت فشار بیشتر بگذارند، خواسته یا ناخواسته با کسانی همراه می‌شوند که در صدد تضعیف دولت هستند.

اگر قرار باشد به گونه‌ای رفتار کنند که احساس شود منافع سیاسی و گروهی خود را اصل قرار داده و به شرایط خاص این روزهای کشور توجهی نشان نمی‌دهند و قوه مجریه را که خودش در بخش‌هایی از ضعف رنج می‌برد تحت فشار بیشتر بگذارند، خواسته یا ناخواسته با کسانی همراه می‌شوند که در صدد تضعیف دولت هستند.

کمالی تاکید کرد: بنابراین حالا که فرصت برای راه‌یافتگان به مجلس فراهم شده است، باید این مسائل را به درستی مد نظر قرار دهند.

او همچنین درباره میزان شاختش از 30 کاندیدایی که از تهران به مجلس وارد شده‌اند گفت: ظاهرا نیازی نیست ما آنها را بشناسیم، کسانی که باید بشناسند شناخته‌اند. شورای نگهبان و وزارت کشور می‌شناسد و فعلاً هم همین کفایت کرده است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 9اسفند1398 ، کدخبر: 387015: etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
اصلاح ساختاری آدم دانا و توانمند می خواد اینا اگر این کار بودن قبلا این کار رو میکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین