پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج در فصل برداشت محصول شدند.

شعار سال: در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

بر این اساس، عبدالله رضیان نماینده قائمشهر و سوادکوه، محمد دامادی نماینده ساری و ولی‌الله نانواکناری نماینده بابلسر در تذکرمشترک به وزیر آموزش و پرورش، خواستار رسیدگی به وضعیت مربیان پیش‌دبستانی شدند.

این نمایندگان همچنین در تذکر مشترک به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج در فصل برداشت شدند.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس نیز در تذکر کتبی به وزیر نفت، خواستار توضیح درباره علت تأخیر در افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس شد.

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت و سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان نیز در تذکر مشترک به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم جلوگیری از قراردادهای جدید خودروسازان با طرف‌های خارجی که به کاهش تولید داخل می‌انجامد، تأکید کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 شهریور 95 ، کد مطلب: 3749501: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین