پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: اخیراً مشاهده شده است که برخی از شرکت‌های هواپیمایی که در حال حاضر پروازی به ایران و یا از ایران ندارند اقدام به ایجاد تعهد و یا فروش بلیت برای روزهای آتی کرده‌اند.
شعارسال: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که اخیراً مشاهده شده است که برخی از شرکت‌های هواپیمایی که در حال حاضر پروازی به ایران و یا از ایران ندارند اقدام به ایجاد تعهد و یا فروش بلیت برای روزهای آتی کرده‌اند.
 
 سازمان هواپیمایی کشوری در راستای این موضوع در بخشنامه‌ای به کلیه نمایندگی‌های فروش و شعبه‌های شرکت‌های هواپیمایی در خارجی در ایران، خواستار عدم ایجاد تعهد و فروش بلیت شد.
 
در بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد زیادی از شرکت‌های هواپیمایی خارجی اقدام به لغو پروازهای خود به دلیل عدم پذیرش مسافر ایرانی از سوی کشورهای متبوع خود کرده‌اند اما با رصد سایت‌های عرضه و فروش بلیت هواپیما اخیراً مشاهده شده است که برخی از شرکت‌های هواپیمایی که در حال حاضر پروازی به ایران و یا از ایران ندارند اقدام به ایجاد تعهد و یا فروش بلیت برای روزهای آتی کرده‌اند.
 
در همین رابطه سازمان هواپیمایی کشوری تاگید کرده است تا عادی شدن شرایط موجود و برقراری مجدد پروازها و امکان هرگونه تعهد، منوط به اعلام رسمی کشور مربوطه به این سازمان است.
 
در راستای این بخشنامه ایجاد هرگونه تعهد به دلیل شرایط موجود و عدم امکان پیش‌بینی زمان از سرگیری مجدد پروازها، موضوع به عنوان تخلف محسوب خواهد شد.
 


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت  تین نیوز   ،تاریخ انتشار:    17  اسفند 1398،کدخبر:207055   ،www.tinn.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین