پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
عضو هیات رییسه فراکسیون مستقل در مجلس دهم با اشاره به حضور خود و برخی دیگر از اعضای این فراکسیون در نشست صبح روز سه‌شنبه فراکسیون ولایت، گفت: تا زمانی که فراکسیون مستقل به‌طور کامل تشکیل شود، قرار است در جلسه‌های ولایت حاضر شویم.

شعارسال: عبدالرضا عزیزی، با اشاره به حضور خود در نشست صبح روز سه‌شنبه فراکسیون ولایت که به‌منظور معرفی نامزدهای حضور در بین‌المجالس جهانی و مجمع مجالس آسیایی با حضور رییس مجلس برگزار شد، گفت: این نشست به‌منظور انجام هماهنگی با فراکسیون ولایت برگزار شد و قرار شد برای انتخاب ۱۵ عضو بین‌المجالس جهانی، ۶ نفر از سوی فراکسیون امید و ۸ نفر از فراکسیون ولایت معرفی شوند و درنهایت یک نفر نیز ازسوی رییس مجلس انتخاب شود.

او ادامه داد: همچنین قرار شد برای انتخاب ۵ نماینده عضو مجمع مجالس آسیایی، دو نفر از فراکسیون امید، دو نفر از ولایت و باز یک نفر ازسوی رییس مجلس برای معرفی به صحن انتخاب شوند.

دبیر هیات رییسه فراکسیون مستقل در پاسخ به این سوالی درباره علت حضورش در نشست فراکسیون ولایت، گفت: در این نشست، علاوه بر اعضای فراکسیون ولایت، تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون مستقل نیز حضور داشتند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور او و دیگر اعضای فراکسیون مستقل در نشست فراکسیون ولایت، در تعارض و تضاد با اساسنامه فراکسیون سوم نیست، گفت: تا زمانی که فراکسیون مستقل به‌طور کامل تشکیل شود، قرار است در جلسه‌های ولایت حاضر شویم.

عزیزی در پایان تصریح کرد: باتوجه به این‌که اساسنامه فراکسیون مستقل هنوز به‌تصویب نهایی نرسیده است، حضور اعضا در جلسه‌های ولایت بلامانع است.

این درحالی است که به‌گفته غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نایب‌رییس نخست و طراح و نویسنده اساسنامه فراکسیون مستقل، در یکی از ماده‌تبصره‌های اساسنامه این فراکسیون، عضویت نماینده در فراکسیون مستقل مشروط به این شده که اعضا صرفاً در جلسه‌های این فراکسیون حضور یافته و از حضور در دیگر فراکسیون‌های سیاسی مجلس خودداری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 3شهریور1395، کدخبر: 403811: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین