پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
نماینده گرگان در مجلس دهم با بیان اینکه تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه، بسیاری از مشکلات دولت را حل می‌کند، گفت: مجلس دهم مستقل‌تر از مجلس قبل است.

شعارسال: نورمحمد تربتی نژاد، با حمایت از لایحه دولت برای اصلاح قانون بودجه عنوان داشت: دولت با مشکلات مالی فراوانی روبه‌روست و تصویب این لایحه می‌تواند به حل مشکلات دولت کمک زیادی کند و این به همه نمایندگان برای عملی کردن وعده‌های خود کمک خواهد کرد و پیمانکاران نیز بار دیگر به دولت اعتماد می‌کنند.

نماینده گرگان در مجلس دهم افزود: با‌ وجود موافقت‌ها و مخالفت‌ها مطالبه تک‌تک نمایندگان از دولت همین است که مشکلات عمرانی پیمانکاران حل شود تا پروژه‌های عمرانی با قدرت و سرعت بیشتر کار خود را شروع کنند.

او افزود: تصویب این لایحه اقتصاد کشور را از وضع فعلی خارج می‌کند و کشاورزان نیز در صورت تصویب این لایحه مشکلاتشان رفع خواهد شد و چون لایحه منطقی است بعید است مخالفت جدی با آن در مجلس وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره مخالفت‌هایی که برخی با دولت انجام می‌دهند، گفت: ممکن است استثنائاتی باشد و برخی نمایندگان با دولت مخالفت کنند اما اکثر نمایندگان بر اساس منطق رای می‌دهند و تا امروز نیز بیشتر مصوبات مجلس بر اساس مستندات بوده است و صرف‌نظر از گرایش سیاسی مجلس همه لوایح و طرح‌ها را با دید کارشناسی بررسی می‌کند

تربتی‌نژاد تاکید کرد این مجلس هم از نظر شاخص‌های مختلف مثل حرکت در خط اعتدال و بررسی کارشناسی طرح‌ها و لوایح و به نسبت مجلس قبل، از لحاظ استقلال سیاسی نمایندگان مجلس بسیار خوبی داریم.

غلامرضا تاجگردون نیز از نشست رفع اشکال‌های لایحه اصلاح‌قانون بودجه و بررسی جزییات آن در جلسه چهارشنبه پارلمان خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 3شهریور1395، کدخبر: 403802: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین