پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
وضعیت مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را باید یکی از الگوهای مدیریتی در نفت دانست؛ شرکتی که مدیرعامل آن هیچ اختیاری از خود ندارد و احکام مدیریتی را صادر و نقض می کند.
شعارسال: ٬آنها که گچساران را به خوبی می شناسند می دانند این شرکت هیچ شباهتی به یک شرکت بهره برداری و نفتی ندارد؛ مدیران این مجموعه با یک خم ابرو منتصب و عزل می شوند و مدیرعامل آن اختیاراتی از خود ندارد.

امین حاج محمدی مدیرعامل بازنشسته این شرکت یکی از خاص ترین مدیران نفتی در تمامی ادوار کشور است که گویی یکی از کارکنان رسمی نماینده این خطه است. او در کمپین های انتخاباتی غلامرضا تاجگردون شرکت می کند با آنکه می داند خلاف قانون و مقررات عمل کرده است ولی حاضر است برای تکیه بر صندلی خود به همایش انتخاباتی تاجگردون رفته و برای وی کف بزند!

نهادهای بازرسی و بویژه بازرسی نفت هم باوجود پیگیری این تخلف٬ چشمان خود را بر اینگونه تخلفات می بندند تا حاج محمدی و امثال حاج محمدی ها٬ گارانتی صندلی خود را در دفاتر نمایندگان جستجو کنند.

چندی پیش بود که رسانه های خبری و محلی گچساران از نقش آفرینی نماینده این شهر در انتصابات شرکت نفت گچساران خبر دادند ولی اتفاق خاصی رخ نداد. حالا حاج محمدی که گویا از فرد دیگری دستور می گیرد هفته گذشته مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز خود را برکنار کرد اما به فاصله یکساعت اطلاعیه ای دیگر صادر کرد و نوشت حکم برکناری ایشان لغو و غلامی کما فی السابق به عنوان مدیر منابع انسانی فعالیت می کند.

سایت کبنا نیوز اما نوشته است: هنوز دوهفته از ماجرای برکناری یک ساعته غلامی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز نمی گذرد که شامگاه جمعه شب مجددا امین محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران طی حکمی غلامی را برکنارکرد.

بنابراین گزارش باید منتظر روزهای آینده نشست و دید که تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت نسبت به برکناری غلامی یکی از نیروی منتسب به خود و یکی از نیروهای متخصص بومی شرکت ونفت و گاز گچساران و همچنین یکی از فعالان ستاد انتخاباتی اش بود چه واکنشی نشان خواهد داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری عصرنفت، تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تیر 1395 ، کدخبر: 13962، www.asrenaft.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین