پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۴۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
از مظلومیت نیروهای حراست نفت همین بس که از ترمیم حقوق و شرایطشان خبری نیست، اسم هر گروه شغلی که به میان بیاید از فراموش شدگان سخنی برده نمی شود که متاسفانه باید این حقیقت را پذیرفت که سهمگین ترین بی عدالتی در حق این نیروها اعمال می شود .

شعارسال: از مظلومیت نیروهای حراست نفت همین بس که از ترمیم حقوق و شرایطشان خبری نیست، اسم هر گروه شغلی که به میان بیاید از فراموش شدگان سخنی برده نمی شود که متاسفانه باید این حقیقت را پذیرفت که سهمگین ترین بی عدالتی در حق این نیروها اعمال می شود .

 به نقل از آفتاب جنوب جمعی از نیروهای دستور کاری شرکت نفت و گاز گچساران با ارسال نامه‌ای به مدیر عامل این شرکت خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی خود شده‌اند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جمعی از نیروهای بلاتکلیف حراست مشغول به کار در ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، با توجه به اینکه مدت 5سال است که به طور مستمر در این شرکت مشغول خدمت و پابه پای سایر نیروهای رسمی،قراردادی و پیمانکاری انجام وظیفه می کنیم ،از حداقل امتیازها با سطح دستمزد پایین و همواره بی بهره از پاداش ها،کارانه ها، اضافه کاری ها و افزایش حقوقها و ...به دوریم.

براستی که باید گفت سنگر عملیاتی نفت و حد نهایت تلاش بر دوش همین نیروهای بی ادعا است و از آنجا که این تعداد نیروها مدت 5سال در بلا تکلیفی به سر می برند و جزو زحمتکش ترین نیروهای وزارت نفت و اکثرا تحصیل کرده و دارای تجربه کاری هستند.

از مظلومیت این نیروها همین بس که از ترمیم حقوق و شرایطشان خبری نیست، اسم هر گروه شغلی که به میان بیاید از ما فراموش شدگان سخنی برده نمی شود که متاسفانه باید این حقیقت را پذیرفت سهمگین ترین بی عدالتی در حق این نیروها اعمال می شود .

به حق که این یاس و سرخوردگی هم به نیروهای سازمانی و هم به صنعت استراتژیک نفت آسیب می رساند و با توجه به بررسی مقایسه ای وضعیت حقوق و مزایای کارکنان پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با سایر شرکت های زیرمجموعه مشخص شد تفاوت غیرمنطقی و قابل ملاحظه ای بین ردیف ودستمزدهای این نیروها که بخش عمده ای از مجموعه نیروی انسانی این شرکت را تشکیل می دهند با شرکت های مذکور (نفت مرکزی ،اروندان،بهداشت و درمان نفت و ...)وجود دارد .

لذا به منظور رفع این تبعیض و افزایش رضایتمندی این قشر زحمتکش مقرر شد از ابتدای سال 98به میزان 25درصد (اهواز/ ستادی)و 35درصد (سایر شرکت ها/مارون،کارون...)به حقوق این دسته از کارکنان برابر مقررات اضافه شود که متاسفانه هنوز به این نیروها تعلق نگرفته است.

رجای واثق داریم سازمان های ذیربط با ورود به موضوع و بررسی هر چه سریعتر مشکلات و رفع تبعیض های موجود، بارقه های امید را در دل این افراد زنده کرده تا در شرایط حساس کنونی و در مقابل دشورای های پیش رو از تمامی ظرفیت های این جمعیت کثیر در جهت مصالح کشور استفاده شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1398 ، کدخبر:118808 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین