پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
جمعی از رانندگان خودروهای استیجاری شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران در اعتراض به عدم افزایش حقوق این خودروها با پارک کردن در جلوی اداره مرکزی این شرکت تجمع اعتراض آمیزی را برپا کردند.

شعار سال: جمعی از رانندگان خودروهای استیجاری شرکت نفت و گاز گچساران نسبت به پرداخت نشدن حق و حقوق و دیگر مطالباتشان اظهار نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی مسئولان نفت به این موضوع شدند.


بر اساس گفته رانندگان آنها تنها حدود 13درصد افزایش حقوق در سال جاری داشته اندو بیمه یکی از رانندگان خودروها هم به طور کامل قطع شده است وبه همین علت امروز دست از کار کشیدند،این رانندگان از وضعیت بد اقتصادی و مشکلات فراوان خود صحبت کرده و خواستار ورود و توجه جدی مسئولان مربوطه شدند.

یکی دیگر از رانندگان ادامه می دهد:مطالبه رانندگان به حق است و از مسئولان نفت و گاز و دیگر مسئولان شهرستان تقاضامندیم کهقبل از این که تجمعات باعث برهم خوردن نظم و آرامش مردم و نیزشرکت نفت و گازگچساران شود به پیگیری و رفع این مشکل بپردازند.








شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 15 تیر 98، کد مطلب: 132678: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین