پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۶۴۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس گفت: در شرایط تهدید ویروس کرونا در کشور می‌توان در زمینه اقساط بدهی بانکی و موضوعات مالیاتی صاحبان کسب و کار‌های خُرد، تمهیداتی در نظر گرفت.

شعار سال:رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس گفت: در شرایط تهدید ویروس کرونا در کشور می‌توان در زمینه اقساط بدهی بانکی و موضوعات مالیاتی صاحبان کسب و کار‌های خُرد، تمهیداتی در نظر گرفت.

حمیدرضا فولادگر با اشاره به حمایت از کسب و کار‌های خرد پیرو تهدید ویروس کرونا در کشور، گفت: بروز ویروس کرونا بخش‌هایی از کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تهدید کرونا روی بخش‌هایی نظیر حمل و نقل ، گردشگری و کسب و کار‌های خُرد تاثیر گذار بوده است. لذا طبیعتا زمانی که مردم در سطح کشور تردد نداشته باشند کسب و کار‌های خُرد درآمدزایی نخواهند داشت که این خود به رکود این کسب و کار‌ها می‌انجامد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :در این زمینه حمایت از کسب و کارهای خُرد مباحثی در دولت مطرح شده است و یکسری تصمیمات اخذ شده که ممکن است برخی از آن‌ها راهگشا باشد.

وی تاکید کرد: با این حال می‌شود در زمینه اقساط بدهی صاحبان کسب و کار‌های خُرد به بانک‌ها، تمهیداتی در نظر گرفت تا این افراد با تاخیر بدهی‌های مربوط به تسهیلات خود را پرداخت کنند و یا اینکه پرداخت‌های مالیاتی و بیمه آن‌ها با فرصت چند ماهه اعمال شود.

فولادگر تاکید کرد: حتی می‌توان روی گزینه‌هایی همچون ارائه تسهیلات بانکی به کسب و کار‌های خُرد حساب باز کرد تا از این طریق از این کسب و کارها حمایت کرد، همچنین می‌توان با تمهیداتی خرید و فروش در کسب و کار‌های خّرد را به سمت فروش مجازی سوق داد تا از این طریق چرخه فروش در این کسب و کارها همچنان فعال باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:19اسفند1398،کد خبر:832610،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
دولت عین خیالش هم نیست داره سر این مردم چی میاد هر بلای سر این مردم بیاد براش مهم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین