پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۶۴۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی تهران در رابطه با شرایط واحدهای صنفی اتحادیه در روزهایی که ویروس کرونا در جامعه گسترش یافته گفت: حدود ۹۵ درصد از ۵ هزار واحد صنفی فعال در این صنف تعطیل شده اند و امیدواریم هر چه سریع تر این مشکل رفع شود تا کسبه بتوانند به فعالیت شان ادامه دهند.

شعار سال: رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی تهران در رابطه با شرایط واحدهای صنفی اتحادیه در روزهایی که ویروس کرونا در جامعه گسترش یافته گفت: حدود ۹۵ درصد از ۵ هزار واحد صنفی فعال در این صنف تعطیل شده اند و امیدواریم هر چه سریع تر این مشکل رفع شود تا کسبه بتوانند به فعالیت شان ادامه دهند.

محسن نظری رییس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی افزود: ۵ درصد باقی مانده نیز دیزی سراها و فروشندگان اسباب و لوازم قلیان میباشند که شرایط کسب آنها نیز مطلوب نمی باشد.

وی تاکید کرد: این رکود ناشی از کرونا صدمات بسیاری به واحد های صنفی این اتحادیه وارد نموده و اکثرا حتی برای اجاره واحد صنفی و دستمزد کارگران دچار مشکلات عدیده ای گردیده اند.

نظری در خصوص نگاه حمایتی دولت در این شرایط گفت: از مجموعه های اقتصادی دولت انتظار داریم تا شرایط ویژه بوجود آمده برای اعضا این صنف را درنظر بگیرند و با مساعدت در مورد معافیت های مالیاتی و تعویق تسهیلات بانکی به این صنف کمک کنند.

محسن نظری در مورد سرو مخفیانه در بعضی قهوه خانه و سفره خانه های سنتی گفت: طبق درخواست وزیر بهداشت و دستور نیروی انتظامی سرو قلیان ممنوع شده است. ما نیز تذکرات لازم را ابلاغ کرده ایم؛ لذا اگر واحد صنفی اقدام به سرو قلیان نماید با توجه به مهم بودن بهداشت جامعه پلمب و به دادسرا معرفی می شود.

نظری در ادامه گفت: اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و بازرسان اتاق اصناف تهران و اتحادیه در حال نظارت بر واحد ها هستند و تاکنون نیز واحد های متخلفی شناسایی و اعمال قانون شده اند.

رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی تهران افزود: واحد های متخلف دارای پروانه کسب نبوده اند و تمامی واحد های دارای پروانه کسب طبق قانون از ارائه قلیان خودداری می کنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار -------، کد خبر:   25826، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین