پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به ورود ملخ ها به آسمان آبادان، گفت: آمادگی مقابله با هجوم آفت ملخ را داریم.

شعار سال: محمد قاسمی‌نژاد گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی بر رشد و هجوم آفت ملخ، آمادگی کامل برای مبارزه با آن در سراسر شهرستان‌های استان وجود دارد.    

وی افزود: در حال حاضر ۱۵۲ گروه پایش ملخ در سراسر استان فعال شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه بهبهان و هندیجان مهمترین کانون‌های ملخ در استان هستند، تصریح کرد: از دقایقی پیش بررسی‌های میدانی و گزارش‌های رسیده حکایت از ورود ملخ های مهاجم به آسمان آبادان دارد.

قاسمی‌نژاد گفت: با توجه به پیش بینی (فائو) و سازمان حفظ نباتات کشور مبنی بر رشد و هجوم آفت ملخ، آمادگی کامل برای مبارزه با آن در سراسر شهرستان‌های استان وجود دارد.

وی افزود: ۱۵۲ گروه پایش ملخ در سراسر استان فعال شده است و از ۱۷ گروه عملیاتی مدنظر برای مبارزه با هجوم ملخ‌ها نیز ۷ گروه تاکنون فعال شده‌اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان یادآور شد: ۱۹ فرودگاه آماده پرواز برای سمپاشی‌های هوایی مزارع در نظر گرفته شده است و در این زمینه تاکنون ۱۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به صورت هوایی سمپاشی شده‌اند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 18اسفند1398 ، کدخبر: 534774: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین