پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
وزارت بهداشت اعلام کرد که با توجه به نیاز کشور به افزایش توان آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا، در 3 هفته گذشته ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران از 100 آزمایش به یک هزار و 200 آزمایش در روز افزایش یافته است.

شعار سال:وزارت بهداشت اعلام کرد که با توجه به نیاز کشور به افزایش توان آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا، در 3 هفته گذشته ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران از 100 آزمایش به یک هزار و 200 آزمایش در روز افزایش یافته است.

 همزمان با توسعه شبکه آزمایشگاهی به 45 آزمایشگاه در کشور، ظرفیت تشخیصی شبکه آزمایشگاهی ویروس کرونا انستیتو پاستور ایران به بیش از 6000 آزمایش در روز افزایش یافته است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که در راستای افزایش این ظرفیت تشخیصی و با تحویل آزمایشگاه جدید تشخیص کرونا توسط پیمانکار به انستیتو پاستور ایران در روز سه شنبه 20 اسفند ماه 98، طی روزهای آینده امکان افزایش ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران به 1800 آزمایش در روز فراهم خواهد شد و در عین حال متخصصان آزمایشگاهی انستیتو پاستور ایران در فضایی مجهزتر و استاندارد به ارائه خدمات تشخیصی خود خواهند پرداخت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:22اسفند1398،کد خبر:393422،etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین