پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، گفت: کار ما نباید دستبرد به منابع و سهم نسل‌های آینده باشد، چراکه فرزندان و نسل‌های آتی ما نیز در این منابع خدادادی این سرزمین سهیم هستند.

شعار سال: سیدمصطفی رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به وجود منابع سرشار دنیا در ایران اظهار داشت: بیش از 10 درصد منابع انرژی دنیا در کشور ما قرار دارد ولی این مسئله دلیل نمی‌شود که اداره کشور را به منبع محوری تبدیل کنیم.

وی افزود: کار ما نباید دستبرد به منابع و سهم نسل‌های آینده باشد، چراکه فرزندان و نوادگان و نسل‌های آتی ما نیز در این منابع خدادادی این سرزمین سهیم هستند و باید از آن استفاده کنند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه نباید از افزایش فروش نفت شادمان شویم بلکه باید نسبت به آن افسوس خورد، گفت: به‌جای اینکه حقوق کارمندان از منابع خدادادی و سهم آیندگان داده شود، باید براساس بهره‌وری و نوآوری در درآمدها انجام گیرد.

وی با اشاره به فعالت‌های دولت تدبیر و امید در عرصه‌های مختلف، یادآور شد: ملاحظات حزبی و سیاسی در کشور نباید باعث نقد رفتارهای دولت شده و از بین بردن امید در بین مردم شود.

رضوی با اشاره به اعلام دولت در رشد اقتصادی سال جاری‌ خاطرنشان کرد: ما در وزارت امور اقتصادی و دارایی پیش‌بینی کرده‌ایم تا پایان سال جاری، رشد اقتصادی کشور بالای 5 درصد خواهد رسید، اما مردم باید در این زمینه صبر داشته باشند زیرا نمایان شدن تأثیرات زمان‌بر است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 شهریور 95 ، کد مطلب: 1168238: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین