پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هیچ راهکاری در برنامه ششم توسعه برای تحقق آن ارائه نشده است.

شعار سال:

سید ناصر موسوی لارگانی،نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مباحث اقتصادی و همچنین ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه راهکاری برای تحقق آن ارائه نکرده است. مواد برنامه ششم توسعه کشور که هم اکنون در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و همچنین مشکلات دیگر در اقتصاد راهکاری ندارد.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات اقتصاد کشور معضل بیکاری جوانان مخصوصا فارغ التحصیلان دانشگاهی است که برنامه ششم فاقد هرگونه برنامه‌ریزی برای آن است و موضوع اشتغال همچنان مورد غفلت واقع شده است.

موسوی لارگانی با بیان اینکه مباحث فرهنگی نیز در برنامه ششم توسعه به طور کلی فراموش شده است،افزود: در سال های گذشته موضوع فرهنگ نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری بود بنابراین نکته قابل دفاعی در برنامه برای موضوع فرهنگ نیز وجود ندارد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که دولت باید با همکاری مجلس شورای اسلامی کاستی‌های برنامه ششم توسعه را برطرف کند چرا که در صورت اعمال تغییرات قابل توجه از سوی نمایندگان مجلس متن برنامه ششم از قالب لایحه خارج خواهد شد و مورد ایراد شورای نگهبان قرار می‌گیرد.

موسوی لارگانی افزود: 6 ماده توسط دولت به این لایحه اضافه شد اما همچنان انتظارات نمایندگان از برنامه ششم توسعه را برآورده نمی‌کند و باید مورد توجه قرار گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 6 شهریور95 ، کد مطلب:13950605000660: www. farsnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین