پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
سخنگوی وزارت بهداشت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۰۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند. جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت؛ و حدود ۲۷۴۶ نفر از بیماران، مورد شدید ابتلا به این بیماری هستند.

شعار سال: دکتر کیانوش جهانپور افزود: مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹۴۰۶ نفر رسید.
وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۰۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت؛ و حدود ۲۷۴۶ نفر از بیماران، مورد شدید ابتلا به این بیماری هستند.
وی گفت: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید.
جهانپور تاکید کرد: مردم برای آگاهی از وضعیت سلامتی خود حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 7  فروردین    99، کد خبر:   2677434، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین