پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
محمدجواد فدائی در جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از کمبود امکانات ارتباطات و نامناسب بودن آنتن‌دهی در زمان بحران گلایه و عنوان کرد: این مسئله را از طریق معاون اول رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم.
شعارسال: استاندار کرمان گفت: کمبود امکانات ارتباطات و نامناسب بودن آنتن‌دهی در استان را از طریق معاون اول رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنم.
 
محمدجواد فدائی در جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از کمبود امکانات ارتباطات و نامناسب بودن آنتن‌دهی در زمان بحران گلایه و عنوان کرد: این مسئله را از طریق معاون اول رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم.
 
وی افزود: قول وزیر ارتباطات و مصوبه سفر ایشان به استان کرمان این بود که 95 درصد مسیرهای اصلی زیر پوشش تلفن‌همراه قرار گیرد و در هیچ نقطه‌ای بیش از 5 کیلومتر قطعی نداشته باشیم که اصلا عملی نشده است.
 
دکتر فدائی گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی جاده‌های استان و زمان بحران به نظر می‌رسد از عهده استان و وزارتخانه خارج است و طی نامه‌ای با معاون اول رئیس جمهور پیگیر آن خواهیم شد.
 
استاندار کرمان در ارتباط با فرمانداران جنوب و شهرستان ریگان  در استان از روند امدادرسانی اولیه به روستاهای درگیر سیل و امکانات مورد نیاز آنها کسب اطلاع کرد و اظهار داشت: امدارسانی از سوی هلال‌احمر ادامه دارد و برنامه‌ریزی به شکلی باشد که توزیع کمک‌ها به شکل یکسان و هماهنگ در سطح تمام روستاها صورت گیرد.
 
دکتر فدائی با اشاره به اعلام مدیرکل هلال احمر استان مبنی بر توزیع 2716 بسته امدادی در روستاهای سیل‌زده و آماده بودن 800 بسته دیگر گفت: امدادرسانی اولیه به همه روستاها انجام شده و بسته‌های یک ماهه نیز از هفته آینده در 145 روستا توزیع خواهد شد.
 
استاندار کرمان تاکید کرد: فرمانداران حق ندارند از امکانات مورد نیاز برای منطقه خود در جای دیگر استفاده کنند، همه باید تابع ضوابط ستاد بحران در استان و شهرستان‌ها باشند و کمک‌ها با هماهنگی کامل از طریق هلال‌احمر و بسیج توزیع گردند. 
 
دکتر فدائی اظهار داشت: توزیع چادر براساس ضوابط هلال‌احمر است و خارج از آن اگر درخواستی باشد باید با توافق هلال‌احمر و فرمانداری صورت گیرد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    برنا  ،تاریخ انتشار:  7 فروردین    1399،کدخبر:   981496 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد طاهری
Canada
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
سلام
در مدت سی سال خدمت در مخابرات هرگز ندیدم مدیران شرکت و وزارتخانه با صداقت نواقص و کم کاری ها را بگویند و فقط با مغالطه برای میز مدیریتی خود زمان می خرند تا استاندار و نمایندگان تغییر کنند و ایشان در سمت خود ابقا شوند. چند سوال از ایشان خالی از لطف نیست
1- طبق استانداردهای مخابراتی کلیه ایستگاه ها بایستی مجهز به باطری باشند تا در صورت قطعی برق تجهیزات از مدار خارج نشود. اما در ایستگاه های مخابراتی شهرهای کوچک (همچون زهکلوت)، روستاها و جاده ها به بهانه گرانی باطری و تجهیزات، جایگزینی باطری ها به موقع انجام نمی شود و در نتیجه بلافاصله بعد از قطعی برق تجهیزات خاموش شده و ارتباط مردم قطع می شود. لطفا از آقایان سوال کنید آخرین زمان تعویض باطری ایستگاه های زهکلوت چه زمانی بوده و یک تصویر از باطری های داخل ایستگاه با تاریخ ساخت و انقضاء آن منتشر کنند
2- برای ارتباط ایستگاه های مخابراتی در شهرهای کوچک، جاده ها و روستاها از فیبرنوری استفاده نمی شود و از طریق لینک رادیویی ماکروویو (بی سیم) به ایستگاه های دیگر متصل می شوند. یعنی عملا بر روی زمین کابل مسی یا فیبر نوری وجود ندارد که سیل موجب تخریب و قطعی آن شود. ضمنا طبق استاندارد اغلب ایستگاه های مهم از دو مسیر به ایستگاه های مجاور متصل می شوند. پس عملا در زمان سیل نبایستی مشکلی پیش آید. علت قطعی ارتباط را شفاف برای مردم بیان کنند و اقدامات قبلی خود برای جلوگیری از بروز مشکل بگویند.
3- متاسفانه برخی مدیران فقط خود را مدیر استان می دانند و در مدت چندین سال مدیریت حتی یک بار از مناطق محروم منطقه بازدید نداشته و اصلا شهرهای کوچک و روستاها و جاده ها را نمی شناسند. از ایشان سوال کنید شما چند بار در سنوات گذشته به زهکلوت ماموریت داشته اید؟ آیا ایستگاه ها را بازدید کرده اید و منطقه را می شناسید؟ تصویری از بازدیدها و حضور در بین مردم و برگ ماموریت خود منتشر کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین