پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
در ادامه موج فزاینده بیزاری از اتحادیه اروپا در ایتالیا، نایب رئیس پارلمان این کشور پرچم اتحادیه اروپا را برداشت و پرچم کشورش را جایگزین آن کرد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.
شعار سال: در ادامه موج فزاینده بیزاری از اتحادیه اروپا در ایتالیا، نایب رئیس پارلمان این کشور پرچم اتحادیه اروپا را برداشت و پرچم کشورش را جایگزین آن کرد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

«فابیو رمپلی» نایب رئیس پارلمان ایتالیا در صحفه توئیتر خود ویدیویی منتشر کرد که در آن پرچم اتحادیه اروپا را بر می‌دارد و پرچم کشورش را جایگزین می‌کند.
 


از زمان شیوع ویروس کرونا در ایتالیا که با بی توجهی کشور‌های اروپایی مواجه شد، بیزاری از اتحادیه اروپا در میان ایتالیایی‌ها افزایش یافته است در حدی که حرکت سوزاندن پرچم اتحادیه اروپا میان کاربران ایتالیایی شبکه‌های اجتماعی راه افتاده است.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1399، کدخبر: 2233893 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین