پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۹۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
رییس بانک مرکزی با ابلاغ دستورالعمل تبصره ذیل ماده ۶۲ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید، نحوه رسیدگی به اختلافات بین بانکها و کارگروه های رفع موانع تولید را مشخص کرد.

شعار سال : رییس بانک مرکزی با ابلاغ دستورالعمل تبصره ذیل ماده ۶۲ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید، نحوه رسیدگی به اختلافات بین بانکها و کارگروه های رفع موانع تولید را مشخص کرد

هیأت متشکل از خبرگان بانکی و اقتصادی در هر استان( که به پیشنهاد استاندار توسط رییس بانک مرکزی منصوب می شوند) موظف است دلایل و مستندات بانک برای استنکاف از پرداخت تسهیلات موردنظر کارگروه تسهیل را بررسی و درباره آن اظهار نظرکند.

در صورتی که دلایل بانک برای استنکاف از پرداخت تسهیلات مورد تایید هیات موضوع این تبصره قرار نگیرد بانک موظف است تسهیلات مورد نظر را به متقاضی پرداخت نماید.

 عدم تمکین بانک از رای هیات مذکور به هیأت انتظامی بانک مرکزی ارجاع خواهد شد.

 دبیر کمیسیون هماهنگی بانکها در هر استان، دبیر هیات خبرگان استانی خواهد بود. مدیران واحدهای تولیدی و مدیران موسسات غیرمجاز نمی توانند به عضویت این هیات دربیایند.

نحوه رسیدگی به اختلافات بین بانکها و کارگروه های رفع موانع تولید مشخص شد

نحوه رسیدگی به اختلافات بین بانکها و کارگروه های رفع موانع تولید مشخص شد

نحوه رسیدگی به اختلافات بین بانکها و کارگروه های رفع موانع تولید مشخص شد

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین