پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ریختن زباله توسط یک کامیون بر خورهای ماهشهر در حال دست به دست شدن است.

شعار سال: این روز‌ها فیلمی از تخلیه زباله در خور‌های ماهشهر، در فضای مجازی دست به دست می‌شود که امید می‌رود تا با پاسخگویی مسئولان این شهرستان واقعیت مشخص شود.

سودجویان به جای امحای اصولی پسماند‌های پتروشیمی، این ضایعات خطرناک را در خور‌های بندرماهشهر تخلیه می‌کنند. فیلمی که در اختیار قرار گرفته گواه این مدعاست.

به گفته فعالان محیط زیست منطقه، از آنجا که آلوده بودن محیط زیست در این مناطق محرز است، ماهی‌های صید شده در ماهشهر که قاعدتا بخش عمده‌ای از آلاینده‌ها را در خود ذخیره می‌کنند و سرطانزا هستند در این منطقه به فروش نرسیده و با قیمت‌های پایین‌تر در استان‌های دیگر از جمله استان اصفهان و تهران به متقاضیان فروخته می‌شوند.

فعالان محیط زیست منطقه از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست می‌خواهند با اعزام تیم کارشناسی از تهران به ماهشهر، آب خور‌های ماهشهر را مورد آزمایش قرار داده و در صورت آلوده بودن با خاطیان برابر قانون برخورد کنند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تماس‌های مکرر با فرماندار و محیط زیست و میراث فرهنگی ماهشهر خواستار روشن شدن این ماجرا شد که تاکنون پاسخی از هیچ کدام از مسئولین مربوطه ارائه نشده است.

تعداد بازدید : 8

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 24  فروردین    99، کد خبر:   7314357، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین