پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۷۰۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: آنچه که در میان فعالان بازار خودرو شنیده می‌شود این است که قیمت خودروهای کارخانه‌ای قرار است در روزهای آینده تعیین تکلیف شود و قیمت خودروهای کارخانه‌ای احتمالا گران می‌شود.

شعارسال:یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: آنچه که در میان فعالان بازار خودرو شنیده می‌شود این است که قیمت خودروهای کارخانه‌ای قرار است در روزهای آینده تعیین تکلیف شود و قیمت خودروهای کارخانه‌ای احتمالا گران می‌شود.
 
افزایش نرخ دستمزد و همچنین افزایش قیمت ارز باعث شده که قیمت مواد اولیه برای صاحبان صنایع گران تمام شود. از این‌رو طبق سال‌های گذشته یکی از مطالبات جدی تولیدکنندگان از دولت افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای است. حال در این میان اخباری مبنی بر افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای به گوش می‌رسد که برخی از فعالان بازار این خبر را رد و برخی دیگر تائید می‌کنند. حال این سوال پیش می‌آید که افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای چقدر جدی است؟
 
مهدی دادفر اظهار کرد: آنچه که در میان فعالان بازار خودرو شنیده می‌شود این است که قیمت خودروهای کارخانه‌ای قرار است در روزهای آینده تعیین تکلیف شود و قیمت خودروهای کارخانه‌ای احتمالا گران می‌شود. ما امیدواریم که این نوع اخبار نیز در حوزه بازار خودرو تکذیب شود؛ چرا که افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای در نهایت منجر نابه‌سامانی بازار خودرو خواهد شد و قیمت خودروها در بازار به شدت گران می‌شود.
 
او همچنین بیان کرد: با افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار هم احتمالا به طور چشم‌گیری گران می‌شود.
 
                      
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری تجارت نیوز  ،تاریخ انتشار:  24 فروردین    1399،کدخبر  :    442702،www.tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
من موندم مرذمی که پول ندارن چه جوری دارن انقدر ماشین های در پیت رو با این قیمت ها می خرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین