پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۷۱۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
مدیرعامل بورس تهران از تعهد سازمان تامین اجتماعی برای عرضه دو درصد دیگر از سهام شستا در بورس خبر داد و گفت: این سهام با هماهنگی بورس ظرف سه ماه آینده واگذار خواهد شد.

شعار سال: علی صحرایی، مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به اینکه عرضه «شستا» در تاریخ ۵۲ ساله بازار سرمایه، بزرگترین عرضه اولیه کشور است، گفت: با این عرضه، شاخص کل بورس سه درصد و شاخص هم‌وزن هم در همین حدود رشد کرد.

وی با بیان اینکه​ سازمان تامین اجتماعی، این منابع را در اختیار می‌گیرد، افزود:​ شاخص بورس، ​عدد ۶۴۵ هزار و ۷۶۲ واحد را ثبت کرد که رکورد تازه‌ای است.

صحرایی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی، عرضه ۲ درصد دیگر را به بورس متعهد است که این عرضه به تدریج بر اساس شرایط بازار و با هماهنگی بورس، ظرف سه ماه آینده انجام می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 28 فروردین  99، کد مطلب: 443872: www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین