پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
چنانچه به‌ علت فسخ یا به پایان رسیدن قرارداد اجاره، موجر مبلغ ودیعه مسکنی که مستاجر در اختیار وی قرار داده را پرداخت نکند، مستاجر با استفاده از بیمه‌نامه ودیعه مستاجر می‌توانند آن مبلغ را از شرکت بیمه دریافت کند.

شعار سال:چنانچه به‌ علت فسخ یا به پایان رسیدن قرارداد اجاره، موجر مبلغ ودیعه مسکنی که مستاجر در اختیار وی قرار داده را پرداخت نکند، مستاجر با استفاده از بیمه‌نامه ودیعه مستاجر می‌توانند آن مبلغ را از شرکت بیمه دریافت کند.

بیمه ودیعه مستاجر، بیمه‌ای است که مشکل عدم بازگشت ودیعه مستاجر را حل می‌کند.

احتمال به وجود آمدن مشکلات بین مالک و مستاجر، مساله انکار ناپذیری بوده که به به دلایل متعددی مانند ور شکستگی، فوت مالک و… در کشور دیده می‌شود.

بیمه‌‌نامه ودیعه مستاجر، طرحی بوده که به منظور حمایت از مستاجران در دستور کار شرکت‌های بیمه‌ای قرار گرفته است. این بیمه‌نامه به‌‌منظور کاهش دغدغه مستاجران در خصوص اطمینان از بازگشت ودیعه‌ای که به موجر پرداخت کرده‌اند صادر می‌‌شود.

اما این بیمه‌نامه کدام ریسک را پوشش می‌دهد؟

چنانچه به‌ علت فسخ یا به پایان رسیدن قرارداد اجاره، موجر مبلغ ودیعه مسکنی که مستاجر در اختیار وی قرار داده (سرمایه مورد بیمه) را پرداخت نکند، مستاجر می‌توانند آن مبلغ را از شرکت بیمه دریافت کند.

یک ماه پس از عقد قرارداد اجاره، مستاجر فرصت دارد این بیمه‌نامه را تهیه کند.

شرکت‌های ارایه دهنده بیمه ودیعه مستاجر، سقف تعهدی را برای واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری در قبال بیمه‌گر در نظر می‌گیرند که در صورت بروز مشکل این میزان را به مستاجر پرداخت کنند.

این بیمه برای اولین بار از سوی شرکت بیمه کوثر طراحی شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز،تاریخ انتشار:28فروردین1399،کد خبر:443843 ،tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین