پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
سه پهپاد رزمی جدید که با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شده است طی مراسمی به نیروهای هوایی و پدافند هایی ارتش تحویل داده شد.

شعار سال:سه پهپاد رزمی جدید که با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شده است طی مراسمی به نیروهای هوایی و پدافند هایی ارتش تحویل داده شد.

 مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین رزمی به ارتش، صبح شنبه با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

امیر حاتمی طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه «این هواپیماهای بدون سرنشین با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان آماده شده است و دارای ویژگی‌های خاصی هستند»، اظهار کرد: این سه محصول بخش مهمی از ماموریت های دو نیروی هوایی ارتش و نیروی پدافند هوایی ارتش را پوشش می‌دهند.

وی افزود: این محصول یک هواپیمای هدف برای پدافند و مأموریت فریب در شبکه پدافندی دشمن ایجاد می‌کند.

وزیر دفاع همچنین درباره ویژگی‌های این هواپیماهای بدون سرنشین خاطرنشان کرد: این پهپادها می‌توانند به‌عنوان یک هواپیمای شناسایی تحرکات دشمن را در اطراف مرزها مورد رصد قرار دهند؛ همچنین با توجه به اینکه این پهپادها به انواع بمب و موشک تجهیز شده اند، میتوانند در مأموریت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

امیر حاتمی اظهار کرد: این هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانند در ارتفاع ۴۰ تا ۴۵ هزار پا پرواز کنند و هواپیمای «کرار»، هواپیمای «ابابیل ۳» و هواپیمای چندمنظوره جت تا شعاع هزار و ۵۰۰ کیلومتری می‌توانند مأموریت انجام دهند.

تعداد بازدید : 7

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:30فروردین1399،کد خبر: 99013017496،www.isna.ir

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آپارات،تاریخ انتشار:30فروردین1399،کد خبر: ----،www.aparat.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
قدرت نظامی ایران باور همه داره خارجج میشه و توان حمله به همه جا روداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین