پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۴۶۴
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
با وجود همه گیری فعلی ویروس کرونا، بسیاری از افراد چاره‌ای به جز در خانه ماندن و برقراری تماس‌های ویدیویی گروهی و حتی تماس‌های صوتی گروهی نیست. برنامه‌هایی مانند Duo گوگل قبلاً حداکثر تعداد شرکت کنندگان را در یک تماس ویدیویی ۵۰ ٪ افزایش داده اند و اکنون به نظر می‌رسد که واتس اپ متعلق به عنوان یک اپلیکیشن زیر مجموعه فیس بوک قصد دارد کاری مشابه انجام دهد.

شعار سال:با وجود همه گیری فعلی ویروس کرونا، بسیاری از افراد چاره‌ای به جز در خانه ماندن و برقراری تماس‌های ویدیویی گروهی و حتی تماس‌های صوتی گروهی نیست. برنامه‌هایی مانند Duo گوگل قبلاً حداکثر تعداد شرکت کنندگان را در یک تماس ویدیویی ۵۰ ٪ افزایش داده اند و اکنون به نظر می‌رسد که واتس اپ متعلق به عنوان یک اپلیکیشن زیر مجموعه فیس بوک قصد دارد کاری مشابه انجام دهد.

 برخی از رشته‌هایی از کد که از طریق یک بررسی در آخرین نسخه بتای واتس اپ کشف شده است، مشخص شده است که این سرویس در آینده نزدیک برای بیشترین تعداد شرکت کنندگان در تماس صوتی یا تصویری گروهی، آماده می‌شود. در حال حاضر، حد مجاز حضور، چهار شرکت کننده است که به مراتب کمتر از چیزی است که برخی رقبا ارائه می‌دهند.

از این رو، این حرکت معقول است. به نظر می‌رسد که همه طرف‌های درگیر باید آخرین نسخه واتس اپ را نصب کنند تا حداکثر تعداد شرکت کنندگان بیشتر فعال شوند. هنوز مشخص نیست که حداکثر تعداد، چه مقدار خواهد بود. امیدواریم که این یک تغییر مهم باشد و به مرور افزایش یابد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:30فروردین1399،کد خبر:543194،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین