پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۴۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شرایط برگزاری همایش‌های علمی به صورت مجازی از سوی وزارت علوم برای تمامی دانشگاه‌ها اعلام شد.
شعار سال: به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، شرایط برگزاری همایش‌های علمی به صورت مجازی از سوی وزارت علوم برای تمامی دانشگاه‌ها اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه دانشگاه آمده است: باتوجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بر اساس پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و جلوگیری از تشکیل اجتماعات گسترده و در نتیجه، عدم امکان برگزاری حضوری همایش‌های علمی، پیرو درخواست تعدادی از دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی برای برگزاری همایش‌ها به صورت مجازی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، انجمن‌های علمی و پارک‌های علمی و فناوری به مدت ٦ماه می‌توانند با رعایت سایر مفاد و شرایط آیین نامه همایش‌های علمی و پس از تایید و ثبت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نسبت به برگزاری همایش به صورت مجازی اقدام کنند.

گفتنی است، نظارت و مسئوولیت حسن برگزاری و کیفیت این همایش‌ها بر عهده رییس دانشگاه و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، انجمن‌های علمی و پارک‌های علم و فناوری است.

لازم به ذکر است، بر اساس بند٤-١-٤ آئین نامه همایش‌های علمی مصوب ٢٢دی ماه٩٧ و به منظور حفظ کیفیت همایش‌های علمی و جلوگیری از برگزاری همایش‌های جعلی، برگزاری همایش‌های علمی به صورت مجازی و غیرحضوری ممنوع بود.
برگزاری همایش های مجازی به مدت ۶ ماه از ۲۳ اردیبهشت
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، کد خبر:۳۵۶۳۲۵، iusnews.ir

برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین