پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
پیام‌رسان واتس‌اپ با ۱.۵ میلیارد کاربر اغلب به عنوان اپلیکیشنی جایگزین اس‌ام‌اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال شاید شماری از کاربران ندانند که این اپلیکیشن اجازه تماس صوتی و تصویری همزمان تا ۴ نفر را نیز می‌دهد.

شعار سال: در شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا که باعث قرنطینه شهر‌ها و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شده است، ابزار‌ها و پیام‌رسان‌های اینترنتی آنلاین توانسته‌اند نیاز افراد به برقراری ارتباط را برطرف کنند.

در این میان اپلیکیشن «زوم» توانسته است به محبوبیتی چشمگیر دست یابد و به ابزاری کاربردی برای تعامل میان تیم‌های کاری کوچک، متوسط و بزرگ و حفظ گردش کار روزانه تبدیل شده است. سرویس کنفرانس ویدئویی این اپلیکیشن اکنون از مرز ۲۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است.

از سوی دیگر پیام‌رسان واتس‌اپ با ۱.۵ میلیارد کاربر وجود دارد که اغلب به عنوان اپلیکیشنی جایگزین اس‌ام‌اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال شاید شماری از کاربران ندانند که این اپلیکیشن اجازه تماس صوتی و تصویری همزمان تا ۴ نفر را نیز می‌دهد.

برای برقراری تماس چندنفره در واتس اپ می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

به بخش تماس‌ها یا Calls بروید. سپس در این صفحه یک آیکون گوشی تلفن می‌بینید که یک علامت مثبت کوچک نیز روی آن هست (بسته به نوع سیستم عامل نسخه آندروید یا اپل، سمت راست بالا یا سمت راست پایین). آن را فشار دهید.

در صفحه جدید ساخت گروه جدید یا Add new group را انتخاب کنید تا بتوانید اتاقی با حضور افراد تشکیل دهید.

در این مرحله لیستی از افرادی که با آن‌ها ارتباط دارید می‌بینید. شما می‌توانید در میان این لیست به جستجو بپردازید و با فشار روی دایره درج شده جلوی اسامی آن‌ها، حداکثر ۳ تن از آنان را به لیست اضافه کنید.

حالا همه چیز آماده است. روی علامت تلفن کلیک کنید و بسته به تمایل، تماس صوتی یا تماس تصویری را انتخاب کنید.

از محدودیت‌های این روش تماس، این است که به هنگام تماس تصویری نمی‌توانید آن را مستقیم به حالت صوتی بازگردانید. برای این کار باید تماس را قطع کرده و از نو این بار تماسی تصویری برقرار کنید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 26 فروردین  99، کد مطلب: 542429: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین